Wohoooo - im back!

Efter ett lagom långt blogguppehåll ska jag väl ta mig i kragen och lägga in ett inlägg. Sen får vi se hur frekvent det blir. Allt har varit toppen sen senaste inlägget, en härlig sommarsemester, trots halvkasst väder. Mycket att stå i just nu vilket gör att jag inte prioriterat bloggandet så mycket. I fredags hade vi kalas hemma eftersom jag fyllde år. Det var verkligen en toppenfödelsedag, allt från uppvaktningen jag fick av familjen på morgonen, till mina kollegors glada tillrop, till massor av inlägg på Fejjan och SMS från nära och kära! På kvällen firade vi hemma med våra bästa vänner och familjen. Fick flera jättefina presenter, Leilas bakbok "One more slice", skumpaglas, ett underbart doftljus, presentkort på ett par butiker, hemgjord olja/vinäger och av Alex och barnen parfym och ett par underbara örhängen. Som bonus gav våra vänner mig ett foto som de tog på midsommar där jag sitter med Tilda i famnen som i ett obevakad ögonblick får tag i mitt snapsglas, så jag sitter och skrattar med ögonen stängda och Tilda sitter i fammen med ett tomt snapsglas mot munnen och det ser bara helt galet ut. Haha en väldigt personlig och kul present måste jag säga. 

Nu ska jag återgå till att jobba, ha en underbar tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0