Torsdag - känner helgen närma sig!

Igår hade vi bröllopsdag (9-årig) och det firade vi med att gå ut och käka middag på Oliveras nere i hamnen, med barnen visserligen, men det kändes helt ok, de skötte sig fint och vi ville verkligen uppmärksamma denna dagen. Vi åt smarrig mat och avrundade med efterrätt. Därefter var klockan inte farligt mycket (vi hade båda slutat tidigt dagen till ära) så vi tog en tur till Nova Lund. När vi kom hem var det läggdags för Tilda och Filip och vi slöade i soffan en stund jag och Alex. En väldigt trevlig vardags-bröllopsdag måste jag säga! Vi hade inte planerat för detta så det blev spontant vilket var extra skoj. Sen ska vi nog försöka ha lite egentid och gå ut och käka också, får bli mot slutet av oktober dock, eftersom Alex ska operera bort visdomständer och det kan ta några veckor för det att läka. Så kanske framåt 21 oktober vore möjligt att planera in något. Vi får väl se, jag är grymt sugen på St Marcus vinkällare i Malmö, deras buffé är himmelsk, så vi får kanske försöka se om nån är sugen på att hänga med, där är det skoj att vara några när man går är min erfarenhet.

Ha en skön torsdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0