Söndag - helg fylld av skoj!

Fredagen startade helgen med AW inne i Malmö. Jag hade på känn att det skulle bli sent och så blev det också. Vi trillade vidare mot Lilla Torg vid tolvsnåret och sen trillade vi runt på diverse platser i Malmö tills jag hoppade in i en taxi för hemfärd vid strax efter tre. Vilket ös och det var riktigt skoj. Igår var jag rätt trött och sov fram till lunch, underbara älsklingen tog barnen så jag fick sova. Sen på eftermiddagen var det dags för färd mot Alex föräldrar för middag med deras släktingar från Nya Zeeland som är på besök. Det var riktigt skoj att träffa dem och såklart har vi ju planer på att nån gång i framtiden när barnen är större kunna åka dit och hälsa på. När vi kom hem var båda barnen supertrötta så de somnade direkt, vi gjorde ett tappert försök att se en film men det gick i stöpet för min del då jag somnade under tiden vi tittade :-). Idag blir det en tur till Malmö för att hämta min bil i jobbgaraget, den har stått där sen i fredags. Sen har vi inte så mycket planer faktiskt så vi får se vad dagen kan erbjuda. Dags att försöka få till lite frulle nu tror jag!

Ha en skön söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0