Onsdag - fortfarande seg!

Är riktigt seg den här veckan, var på läkarbesök idag och allt såg finfint ut i mina prover. Sköldkörteln har ju spökat lite till och från sen jag blev gravid med Tilda, men nu sköter den sig bra, så inte går det att skylla tröttheten på det heller - damn! Får väl försöka somna lite tidigare på kvällen helt enkelt. Just nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska ta mig ut på stan en runda på lunchen, men min seghet gör mig lite extra lat. Att jag dessutom redan haft en liten utflykt till sjukhuset imorse gör inte saken bättre. Igår hittade vi i alla fall täcke till Tilda och kuddar till oss andra. Vi hittade varsin sjukt skön kudde jag och Alex, visst de kostade skjortan men de var så fluffiga och sköna så det var absolut värt det (kan intygas efter en natts sömn).

Idag funderar jag på att köpa med mig sushi hem, Alex ska bort med jobbet halva kvällen så jag är mol allena och barnen äter gärna halvfabrikatköttbullar och makaroner vilket inte jag gör.

Nåja, ha en finfin onsdag så ska jag försöka ta tag i lunchen strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0