Måndag - ny vecka, nya tag!

Idag är jag lite småseg men ändå vid gott mod. Snart vankas tårta, vi har några nyanställda idag. Jag var på jobbet tidigt eftersom jag hade en tidig anställningsintervju imorse. Men det är bra, då måste man infinna sig i tid och det är positivt. Lunchen idag bestod av en shoppingtur som avslutades med snabbmat. Det var dags för lite nya kläder åt båda barnen, de växer tydligen ;-). Jag har svart bälte i shopping så det var inga problem att plocka på mig en rejäl lunta kläder till båda två, sen ska jag prova ikväll så att allt passar innan jag tar av lapparna. Efter jobbet har vi planerat att skaffa golv till gästrummet, så det får bli en familjetur till Bauhaus i Lödde.

Ha en härlig måndag, nu ska jag dyka ner i mina arbetsuppgifter igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0