Härlig söndag!

Idag blev det en riktigt aktiv dag, jag vaknade rätt tidigt och sen rullade dagen på där ena aktiviteten avlöste den andra. Vi hann med både inflyttningskalas och fika med svärföräldrarna här hemma och därefter var det säsongsstart för min danskurs. Det var inte så superjobbigt som jag trodde först och det blir nog bättre när man kommer in i det, så det blir skoj att ha lite att fokusera på. Söndagar är annars väldigt sega dagar så det blir välkommet med lite aktivitet för min del. Nackdelen är att det är rätt dyrt (1200 för en termin) och att det är knepig tid med tanke på mat och annat. Idag löste vi det så att vi åt efteråt, men det blir ju rätt sent för barnen att käka så sent. Nåja, logistiken kommer nog på plats gissar jag. Det blir skoj att prova lite annan träning än thaiboxningen iaf, har ju kört den i 1 år nu så jag måste omväxla mig lite ;-).

Nu ska jag och Alex se en film, så jag önskar er alla en skön söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0