Tjohej vad det går undan!

Vad hände med april tänkte jag i början av maj. Vad hände med halva maj tänker jag nu. Shit vad tiden går fort. Galet crazy fort fort fort. Igår hade vi supertrevlig nätverksträff, vi hade knökfulla lokaler och fick ta del av massor av goa tips från Mi Ridell som berättade om hur kroppsspråket spelar roll för hur vi uppfattas. Massor av matnyttiga tips och väldigt uppskattat. Jag somnade som en bebis när jag kom hem, trött av alla intryck? ;-).

Har en hel del att göra på jobbet, vi håller precis på med att avsluta en massa rekryteringar så det är slutfas och mycket att rodda runt, men jag tycker nog att jag har koll på läget trots allt.

Börjar längta till semestern, först har vi ju en liten miniledighet på nästan en vecka i början av juni, därefter jobbar jag ju bara några veckor innan det är dags för RIKTIG semester. En trevlig sådan som det ser ut, vi ska börja med en norrlandstripp som går via Astrid Lindgrens värld, det kommer bli poppis hos ungarna. Funderar på att köra lite Astrid Lindgren biodejter med Filips bästa kompis så att de får lite mer koll på figurerna som "bor" på ALV, det blir lite roligare då att besöka miljöerna. Vi har ju rätt många av Astrid Lindgrens filmer hemma så det kan ju vara lite skoj att gå igenom de olika figurerna. Japp det får jag se till att styra upp :-).

Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0