Onsdag

Idag har vi varit på grillfest på Alex jobb, har precis landat hemma i soffan efter nattning av barnen. Det var väldigt trevligt och gott. Imorgon är det aktivitet på mitt jobb (dock inte för hela familjen) så det är fullt ös hela veckan lång. Hela dagen på jobbet har bara gått i ett, och jag känner verkligen att det blir skönt med helg. Satt idag och kikade kalendern och insåg att det är skrämmande nära till semestern, bara några veckor att jobba efter långhelgen i början av juni. Ska bli skönt med semester!

Mitt veckoprojekt har löpt på fint och jag har klarat av mina övningar varje dag så jag tycker att jag varit väldigt duktig om jag nu får säga det själv!

Nu ska jag kika lite på Jamie Oliver på dumburken, ha en fortsatt fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0