Morsdag!

Fram till igår hade jag inte haft en tanke på att det var morsdag idag, vi brukar inte fira så stort när det är såna dagar, men idag hade vi iaf en mysig frukost hela familjen. Sen fick jag ett nytt spel till vår Kinect av barnen. Vi tog en runda ner till hamnen och åt en trevlig lunch på Aqvagott innan vi återvände hem. En väldigt mysig dag har det varit och vi har faktiskt fått gjort en hel del i trädgården också. Jag och Filip skulle iväg och handla till middagen men när vi stannade till hos E och hennes familj för att lämna lite saker så fick han inbjudan att stanna och hoppa studsmatta en stund och valet mellan det och att handla med mig var inte så svårt ;-), så jag lämnade honom där och plockade sen upp honom en kvart senare när jag var klar. Härligt med lite spontana inslag tycker jag, det är det som är så skönt med att bo nära sina vänner, man behöver inte planera allt jämt utan kan ta det som det kommer!

Nu sitter jag och slösurfar, kollar fejjan och bloggar, men känner att det börjar bli dags att sova strax! Fick ett par goa hälsningar idag på morsdag vilket alltid värmer i hjärtat :-). Hoppas ni alla haft en fin morsdag och att ni blivit uppvaktade av era familjer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0