Fredag - jaaaadå!

Äntligen helg igen, jag var tidigt på jobbet idag eftersom vi ska börja ny simgrupp med Tilda 16.50 på fredagar. Det kommer dock att bli jättebra eftersom vi är helt klara vid 18.15 istället för 18.45. Det gör att vi faktiskt har en chans att peta i ungarna mat innan simmet och sen åka iväg efteråt och träffa folk om vi vill det.

Den här veckan har varit sjukt hektisk på jobbet, har nu fått en ny uppgift som innebär att jag är ansvarig för ett forum där vi förvaltar applikationer åt olika kunder. Det är ca 8-9 olika kunder och uppdrag som ingår så det ska bli en skoj utmaning att försöka förbättra hur vi jobbar, mina egna uppdrag ingår också i detta så det blir dubbla roller när vi har möten, men det ska nog gå galant. Sen har jag blivit tillfrågad om ett nytt projekt som ska dras igång som precis matchar det jag gjort i ett tidigare projekt jag ledde, tyvärr har jag LITE för många bollar i luften just nu så jag fick inte ta ansvaret för förstudien, men däremot är mitt fadderbarn (en nyanställd på jobbet) blivit ansvarig och jag är satt som referens pga mina tidigare erfarenheter så det blir nog en hel del jag kan bidra med ändå, jag kan delta så mycket jag hinner och slipper ta ansvar - win win tycker jag ;-).

I helgen har vi nada planer (än så länge), jämfört med förra helgen som var helt chokad från fredag till söndag. Vi låter det vara så, det brukar alltid inträffa något kul till slut ändå :-).

Nu ska jag återgå till arbetet, så att jag kan sluta i vettig tid idag. Ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0