Tisdag - sicken vecka!

Efter en supertrevlig helg med kalas och annat så fick vi en ganska tuff start på veckan, tack vare vår bil som havererade förra veckan. Att samåka när en jobbar i Staffanstorp och en i Malmö är mindre optimalt, men eftersom Alex företag har en "överbliven" leasingbil som en fd medarbetare återlämnat så har han från och med idag en egen bil igen. Finansieringen är inte spikad, men det är väl en av fördelarna med företaget han jobbar på att det är ganska fritt med sånt. Tror det kommer bli nån slags mellanlösning att han betalar lite av leasingkostnaden till i höst och sen ser vi om han ska köpa loss eller om vi hittar annan bil eller hur vi gör.

Idag hade jag maratonmorgon, vi skulle först lämna barnen på dagis, sen skulle jag skjutsa Alex till jobbet och själv hinna till mitt jobb, innan mitt möte kl 8.30. Innan mötet skulle jag dessutom hinna klart en presentation till mötet efter (kl 10.00) som var ute hos kund. Men jag hann med allt så jag var imponerad av mina skills vad gäller logistik. Effektiv lämning av barnen och lite snabba ryck löser det mesta ;-). Slipper iaf hämta Alex då han fått bilen nu. Skönt är det då det knappt hade fungerat för att få ihop tiden med tanke på gympan som inträffar idag. Sen imorgon har vi ett infomöte på lokala fotbollsklubben, Filip ska ÄNTLIGEN få börja spela fotboll. Det är bara 6 gånger i vår och 6 gånger i höst så det är ganska lite, vilket känns skönt.

Nu ska jag återgå till jobbandet, ha en fin eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0