Onsdag

Idag har jag vaknat oerhört pigg för en gångs skull. Somnade i soffan 21.30 igår kväll och vaknade till och såg färdigt på det jag tittade på. Sen däckade jag direkt vid 22.00 när jag gick och la mig och sov hela natten. Behövdes verkligen efter Tildas förkylningshosta som stört sömnen ett antal dagar nu. Igår kväll rensade jag lite i min garderob och fyndade massor av saker jag lagt undan i en låda. Kul att kunna damma av sånt man var lite trött på som fått ligga till sig och som man nu är redo för igen. Särskilt när man har köpstopp :-). Det fungerar för övrigt superbra, har inget sug att shoppa alls och jag har inte utsatt mig för frestelser heller utan struntat i att springa i affärer. Bäst så tyckte jag. Igår var det gympa för Filip, han var lite nere för att kompisen inte skulle åka med oss men det löste sig när de fick träffa varandra där. Jag satt och tittade hela passet och det gick jättebra för honom. Han och kompisen höll handen halva passet kändes det som - gullungar. Sen missade jag att kompisens mamma hade försökt ringa mig, får bli bättre på att slå på signalen på telefonen när jag går hem, har den på ljudlöst för att skona kollegorna från ringade på dagarna, men hemma är nackdelen att jag ALDRIG hör när nån ringer. I-landsproblem?

Nu kom kontorets bitch (en person som är administratör och är väldigt bitter över att hon inte har roligare jobb misstänker jag) och gnällde lite. Så nu får jag gå och hålla handen med henne lite så att hon slutar stressa så mkt över konstiga saker.... ;-)

Ha en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0