Onsdag - två dagar till semeeeeesteeeeeer!

Shit vad den här veckan tuffar på! Igår var jag hos frisören med Filip och det var så skönt att se håret åka av. Nu är han sommarfin i håret och har väldigt kort hår. Efter frisören var jag ner på Fiskboden och shoppade sill inför midsommar, tänkte att jag får passa på när jag är i krokarna så blir logistiken enklare när vi ska handla resten. Det blir lite knytkalas, alla har fått en uppgift att fixa något med sig, vi ska först äta sill på dagen när alla kommer och sen blir det lite lekar och femkamp och därefter blir det grillning på kvällen. Satt och fixade snapsvisor häromdagen, ska man snapsa måste man ju ha nån skoj trudelutt till. Längtar väldigt mycket, behöver en kul kväll i goda vänners lag känner jag! Nu börjar det närma sig med Norrlandsresan också, ser fram emot det jättemycket. Styrde upp en barnfri kväll när vi är i Luleå, ska bli kul att komma ut med alla syskon, plastsyskon och vänner och bara ha kul en kväll! Nästa vecka är Alex ledig på tisdagen så då kom vi på att vi kunde planera in en dejt med Alex bror och hans dotter, så det blir en tripp till Folkets Park om vädret tillåter, annars får vi se vad vi hittar på för något.

Nu är det strax dags för frukost på jobbet, välbehövligt då jag är vrålhungrig!

Ha en fin onsdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0