Tisdag - vardagspusslandet igång!

Igår och idag har varit riktigt hektiska på jobbet, gårdagen var nästan en logistisk mardröm med telefonmöte med kunden som drog över tiden med sådär 40 minuter, vilket gjorde att jag hade en halvtimme på mig att äta lunch och förbereda en anställningsintervju. INTE särskilt skoj men det gick vägen. Snacka om att jag fick stressa mig igenom dagen. Idag var det lite lugnare men ändå stressigt då jag skulle ut till min kund i Helsingborg och på vägen dit råkade jag ut för en rejäl försening pga ett trafikarbete. En sträcka som normalt klaras av på ca 30 min tog 55 minuter. Tur att jag åkte med lite marginal och trots det var jag ändå några minuter sen. Mötet gick dock bra och jag kan nog se fram emot att lite merförsäljning inom uppdraget vilket är tacksamt. Idag blev vi räddade av vännerna som kunde ta sig an Filip till gympan (<3 till V) för att jag hade förskoleråd på dagis. Så hem och hämta båda ungarna, slänga ihop mat och få ihop gympasaker till k 17.15, men tyckte nog att jag lyckades väldigt bra med logistiken faktiskt. Nu har jag landat hemma och ska gå iväg på en kopp te hos V om en stund tänkte jag, väntar på att alla barnen våra ska somna.

Ha en fin tisdagkväll, imorgon ska jag förhoppningsvis hinna skriva något under dagen kanske, men vem vet, jag lovar inget ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0