Tisdag - snurret borta!

Idag är jag inte snurrig i huvudet tack och lov. Kanske var nån virusgrej eller något annat, kände mig ganska hängig igår som att jag hade något i kroppen. Idag är det en ganska lugn kväll som hägrar, är äntligen klara i Tildas rum förutom listerna i taket som måste inhandlas nya då de gamla var för trista även när vi målat om dem. Nu har jag fått upp en tavla på väggen som syrran gav henne i namngivningspresent och även en spegel hon har fått sen tidigare av mamma. Känner mig nöjd men matta kvarstår + gardiner så jag ska försöka hitta något fint.

I eftermiddag är det gympa för Filips del, får se om jag åker hem eller om jag stannar kvar under tiden. Det är inte överkul att sitta där en hel timme själv (det har jag provat ett antal gånger i höstas innan kompisen också började gympan), men med tanke på hur omöjligt det var att få parkering förra veckan när jag hämtade dem så känns det som att det ändå finns en poäng att stanna. Sen ska det diskuteras gympakalas med gympafröken också så det är ännu en anledning att stanna kvar. Tiden får utvisa helt enkelt!

Ha en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Det såg ju riktigt snyggt ut i Tildas rum, och tavlan passa ju perfekt ;)

Hoppas allt är bra med er



kram kram

2011-02-08 @ 19:53:28
Postat av: Maria

Tack, ja den som gav oss tavlan har väldigt bra smak ;-). Kram kram på dig!

2011-02-09 @ 19:11:26
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0