Onsdag - äntligen avklarad!

Idag har varit en sån där hektisk dag. Upp vid 6.15 för att sen åka mot Sturup 7.15 och sen när jag kom dit och mötte upp en person från vårt partnerföretag som bokat samma flight så visade det sig att vår flight var 1,5 timme försenad. Vilket innebar att vi blev ungefär lika sena till vårt möte däruppe. Nåja vi kom lagom till lunch och det var ju inte fy skam. Sen körde vi järnet till 15.00 och sen var det in i taxin igen vid 15.15 för att åka hemåt igen, som tur var avgick flyget i tid för när man är på väg hem vill man bara hem.

Nu har jag fått supergod middag som var klar i princip när jag kom in genom dörren - LYX! Funderar nu på om jag ska orka gå en runda innan det är dags att slappa lite. Har börjat fundera lite på aktiviteter för helgen, har levt lite socialt isolerade lite väl mycket senaste tiden pga sjukdomar så nu är det dags att göra något kul!

Har också börjat spåna på att åka iväg på nån spavistelse över en fredag-lördag eller lördag-söndag, tror inte Alex är så sugen så jag får försöka lite tjejer, kan vara rätt mysigt att åka iväg med några tjejkompisar också. Får göra ett tappert försök då jag är i behov av lite rekreration och tänk vad skönt att åka iväg och få lite massage och ligga och slöa i en varm pool? Ska bli projektet för februari att hitta nåt bra ställe (Ystad saltsjöbad är tydligen riktigt fint) och försöka få ihop ett par intresserade.

Ska smsa in en bild också på Tildas rum så får ni se hur fint det blivit!

Ha en fin onsdagkväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0