Måndag!

Idag var det dags för dagis igen, Filip var frisk och Tilda har klarat sig från magsjukan den här andra omgången. Idag fick hon vara nån timme själv på dagis innan det var dags att gå hem, hon hade varit lite ledsen en gång vid maten, men annars gick det hur bra som helst. Helgen har varit rätt lugnt, Filp var dålig natten mellan torsdag coh fredag så därför var han i karantän fram till lördag vilket innebar att vi inte har gjort så mkt. Vännerna vi skulle träffat i lördags var också magdåliga så vi timade in det bra. 

Nya telefonen fungerar bra och jag har nu kallat in expertis som ska hjälpa mig få igång alla finesser på den också.

Igår bakade jag och Filip, vi bakade en sockerkaka från hans bakbok och sen gjorde jag en kladdkaka med chokladbitar i + nougattäcke ovanpå. Behöver jag säga att den var RIKTIGT god?

Nu ska jag jobba vidare, är hemma och jobbar på eftermiddagen eftersom jag varit rätt yrslig hela dagen i huvudet. Så jag körde två intervjuer på jobbet och sen åkte jag hem och sitter hemma där jag kan vila lite mellan varven så att huvudet hänger med.....

Ha en fin måndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0