Lördag - helgen tickar på!

Fort fort går det, särskilt som sömnen varit crap natten mellan torsdag och fredag så man orkar ju inget. Idag har vi också hunnit vara till Nova Lund och handlat lite gympaskor åt Filip och även lite nytt te, behövdes fyllas på. Jag är ju grönt te människa och min absoluta favvis alla kategorier är "japansk jordgubbscolada" som jag köper på ett teställe i Luleå när jag är där på visit. Det innehåller grönt te och jordgubbar och kokosbitar och smakar underbart. Även de mest inbitna grönt-te-hatarna har blivit förvånade och tyckt att det var gott. Idag blev det dock inga gröna teer utan bara svarta.

I helgen har det varit lågt tempo och lite aktiviteter för vår del. Vi måste få klart i Tildas rum så det är fokus för helgen att hinna klart därinne. Är sugen på att köpa lite nytt dit också så vi får känna in när vi flyttat tillbaka allt vad som behöver bytas ut och vad som ska vara kvar. Är så nöjd över resultatet, det blir så ljust och fräscht. Har hittat lite inspiration också hur jag kan tänka mig att ha det så det känns bra.

Ha en fortsatt fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0