Ice Cube som nanny...

.... är vad jag hotat min son med när han för tjugoelfte gången började tjata om att spela på datorn (fast vi båda två förklarat tydligt att så blir det inte idag).

Sen visade jag en video med Ice Cube och sa att vi skulle anlita honom som barnvakt. Fick kommentarer som "han bor så långt borta så det tar flera tusen månader att åka hit" (hoppet är det sista som överger människan?) eller "man får inte ha elaka i huset".....

Men egentligen tror jag inte han brydde sig så värst mycket om Ice Cube, han tröttnade nog bara på att tjata.... :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker du om att läsa i en blogg? kram!

2011-02-05 @ 01:13:22
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Maria

Läser helst om mode och musik, men ska även tillägga att jag knappt hinner läsa bloggar så det blir inte så mkt läsande för stunden :-).

2011-02-05 @ 14:13:23
URL: http://hobbelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0