Freedag :-)

Idag är jag bara SÅ glad. Kan inte förklara varför men jag bara tänker "vad bra livet är just nu". Skönt med såna dagar! Nu är det också fredag vilket kan bidra till den euforiska känslan i kroppen. Jag ska strax ner och käka frukost med mina kollegor. Sen blir det förhoppningsvis en inte allt för sen dag idag så barnen slipper vara bland de sista på dagis igen. Vi kommer väl bli ökända för att vara "föräldrarnasomhämtarbarnensistavalla" men just nu är det så vi måste göra så vi försöker tänka att de har ju varandra och de verkar alltid glada och nöjda och har hur mysigt som helst när jag kommer så jag tror det funkar rätt bra.

Igår var Filip med sin bästa kompis hos frisören och de var hur lyckliga som helst. Kul att se och han var sjukt nöjd med sina coola färger. Kompisen fick rosa hjärtan med glitter i håret, hennes lycka var total!

Nu har vi bokat bio på lördag, ska se "Trassel" och det blir skoj, tycker att det är roligt att Filip kan få göra lite "vuxna" saker med nån av oss utan att lillsyrran är med. Så får han känna sig lite stor och utvald ibland han med. Hoppas på en bra film, men den har fått bra betyg så det finns ju hopp.

Helgen annars är ganska lugn. Kan kanske bli en chans att ta en långpromenad hela familjen, det är ju fint där vi bor och nära till vattnet så det kan vara mysigt om det inte är allt för kallt eller blåsigt.

Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0