Fredag

Äntligen fredag! Dagen har börjat med ett par rejäla asgarv så det verkar lovande. Igår fick jag min första fortkörningsböter vilket var lite surt, men å andra sidan har jag ju kört rätt många år så det var väl inte mer än rätt. Bara att betala och se glad ut ;-). Imorse hade jag fått en drös härliga inlägg på fejjan om det så det var väldigt underhållande att läsa vissa. Sen fortsatte dagen i underhållningens tecken när jag stod och pratade med mina kollegor och frågade den ena om hans telefon var en android och hur han gjort för att få igång mail osv. Haha det var bara det att det inte var nån telefon utan en svart blank samsung hårddisk som såg ut ungefär som en bred smartphone. Kan berätta att jag bjöd alla kollegor som hörde det på dagens skratt och jag asgarvade själv så jag fick tårar i ögonen. Ja vad ska man säga, har ju bara jobbat med servrar och hårdvara i 10+ år men att skilja på en hårddisk och en smartphone är inte lätt....

Ikväll blir det middag borta och imorgon ska vi träffa vännerna och köra singstar och middag så dte blir en social helg, hoppas nu ingen blir sjuk bara. Ha en fin fredag, idag blir det nog ingen stil för dagen för jag glömde totalt bort det imorse och vi har dåligt med helkroppsspeglar på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0