Bäst...

... med att jobba hemifrån är att kaffet är godare och man kan göra en rejäl balja. Idag har jag faktiskt fått jobbat rätt mkt, rapporten som ska in imorgon är klar i princip och mina duktiga utvecklare har löst alla buggar utom en den här veckan så kunden är nöjd och glad. En bra avslutning på en vecka som kändes helt galen när den började. Nästa vecka är det enormt hektiskt schema men det händer massa skoj saker också så jag ska inte klaga.

Idag var vi på BVC och Tilda växer och frodas som hon ska, hon fick en vaccination också, hon var lite snorig men det var tydligen inget problem för en vaccination. Jag nämnde för sköterskan att det verkar vara en SJUKT smittsam magsjuka som går i år då typ ALLA jag känner med småbarn blivit drabbade hittills. Hon sa då att hon fått ca 100 samtal kring det ämnet så hon höll med om att det är en riktig epedemi i år. Nu är vi iaf friska *peppar peppar* och jag hoppas att vi slipper få det igen....

Dags att sova nu känner jag, är svintrött efter en natt med en liten busig Filip som smög in i vår säng och låg och småsparkade på mig halva natten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0