Äntligen helg!

Men av olika anledningar är jag väldigt trött idag, Tilda ligger och vilar nu och jag tänkte nog ta mig en tupplur eftersom Filip sysselsätter sig själv just nu med Cartoon Network. Det blir skönt att vila upp sig lite känner jag, morgondagens planer blev inställda pga sjukdom så helgen ser ut att bli rätt soft. Just det ja, glömde nästan att berätta att min nya mobil kommit nu så jag måste bara ta tag i att hämta paketet. Ser verkligen fram emot att få lite ny funktionalitet i min telefon, den jag har nu på jobbet är verkligen KASS och framförallt kan den inte visa mail och kalender vilket är en stor nackdel i mitt jobb.

Ha en toppenhelg allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0