Svensson-test!

[-] Ditt efternamn slutar på -son. Nej
[X]Du känner någon som har samma förnamn som du. Ja.
[-] Du känner någon som har samma efternamn som du. Nej.
[X] I din familj är ni 2 barn. Ja.
[X]Du bor i villa. Ja.
[X] Du bor i en tätort. Ja.
[-] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla. Nej.
[X] Dina föräldrar har gift sig. Ja.
[X] Din mamma är yngre än din pappa. Ja.
[-] Din pappa heter Lars. Nej.
[-] Din mamma heter Anna. Nej.
[-] Din familj har en Volvo. Nej.
[-] Din familj har en silvergrå eller röd bil. Nej.
[X] Du har tillgång till Internet hemma. Ja.
[X] Du har egen mobiltelefon. Vem har INTE det?
[X] Du har ett eget rum. Ja.
[X] Du har varit utomlands minst 2 gånger. Ja.
[X] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna. Ja.
[-] Du har varit i Grekland. Nej.
[X] Du har varit på Öland minst 2 gånger. Ja (fast jag har förträngt den ena) 
[X] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger. Ja.
[-] Din familj har en husvagn. Nej.
[X] Ingen av dina föräldrar röker. Ja
[X] Din pappa är lite lätt överviktig. Ja
[-] Du idrottar flera dagar i veckan. Nej.
[-] Du har husdjur. Nej.
[-] Du får månadspeng. Nej.
[X] De flesta i din familj är blåögda. Ja
[X] Du äter på Mc Donalds. Det händer.
[-] Du följer Melodifestivalen. Nej.

Multiplicera antalet kryss med tre och få din procent. 17 x 3 = 51% svensson
(15 x 3 = 45% svensson var det resultat jag fick i april 2008)

Det närmar sig, jag har blivit 6 % mer svensson sen sist jag gjorde testet ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0