Torsdag - trött!

Idag har varit en sjukt intensiv dag på jobbet, jag tog tag i att styra upp det mesta i vår konstförening som verkligen var i stort behov av att tas tag i. Många i styrelsen är på resande fot i olika uppdrag och det innebär att det är mycket som inte hänt på ett tag. Men nu är alla tavlorna räknade och jag har fått in uppgifter om ekonomin och hängt upp alla tavlor vi köpt in så jag känner mig som att jag haft en väldigt produktiv dag. Sen hade jag också lite trevlig lunch med en fd kollega. Lyckades shoppa lite kläder åt barnen (Tilda saknade det mesta i sin garderob, den är fortfarande mest full av sommarkläder) också på lunchen. Efter jobbet kom jag hem till färdig mat (igen) och jag är så glad att få sån service emellanåt :-). Världens bästa älskling alla kategorier!!

Sen packade vi ihop väskan och åkte till simhallen, det var första gången vi var där och jag tyckte det var superbra där. Barnstolar i duschrummet = stort plus i kanten. Stor barnbassäng som var hyfsat djup så man är under vattnet om man sitter som vuxen, sen en ännu mindre plaskpool där Tilda bottnar och precis hade huvudet ovanför vattenytan när hon satt också. Helt underbart att kunna sätta henne där själv lite och slippa gå runt med henne i vattnet. Filip var som en fisk i vattnet och det kändes som att det var en superkul grej för hela familjen. Nu är man lagom mör, jag blir så trött av att vara på badhus. Imorgon får vi middagsbesök av goa vännerna och med lite tur så kan vi koppla upp vår PS3 för lite singstar-premiär! :-D

Dags att sova nu så man är pigg och alert imorgon! Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0