Tisdag

Idag är det middag hemma hos några vänner och därefter ska jag vidare på styrelsemöte i vår gamla BRF, de har lite problem med avhopp i styrelsen så de vill få pejl på läget och tog då in mig eftersom jag varit med så länge och har koll på mkt. Kändes självklart att ställa upp då jag fortfarande umgås med ett par av dem som är med i styrelsen.

Ikväll ska jag fortsätta arbetet med att fylla på i garderoberna vi monterat i hallen, kändes SÅ skönt att få in saker och att äntligen ha ett riktigt linneskåp! Får nog köpa lite fler trådbackar bara, men bara det vi fått in där i nuläget har gjort att vi faktiskt har massa plats över i klädkammaren. Ska försöka ta tag i och fotografera lite hemma och lägga in här så att jag visar lite vad som hänt i vardagsrum/kök/hall sen sist. Det är ju trots allt rätt mkt vi gjort.

Ha en fortsatt bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0