Tisdag - back to work!

Idag är jag för andra dagen på jobbet, känns helt ok, massa nya kollegor som börjat och många nya att lära känna. Jag har också fått ett kort uppdrag redan (tack vare en annan kollega som rekommenderade mig) på 3 dagar i mitten av september. Det är i Köpenhamn och som observatör på en workshop vi ska hålla så det känns lite skoj att få komma över dit. Det är en dag i KPH för själva workshopen och sen två dagar efter för att dokumentera det som är gjort där och det kan jag göra var jag vill.

Sen har jag även ett annat "riktigt" uppdrag på gång också, men det vet jag inte så mkt om än och det är inte förrän efter detta så det timade bra att inte gå utan uppdrag utan få in lite småhack. Sen kom en annan kollega på fikat och frågade mig om jag kunde vara kandidat för ett 4-månaders upppdrag i Stockholm, jag hade mer än gärna tagit det, men tyvärr passade inte profilen riktigt det jag gjort innan. Men vad det känns bra att uppdragsförslagen regnar över mig iaf, hellre det än att gå idle i ett halvår....

Nu behöver jag en kalender enormt mkt för det börjar bli mycket saker att hålla reda på känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0