Helgen är här!

Äntligen helg, det bästa med att jobba är att helgerna är guld värda! I helgen har vi fullt ös som vanligt, ikväll ska vi bort på middag, imorgon middag hemma och på söndag ska Alex till Tyskland och handla sprit. Lite sim och annat ska hinnas med också såklart.

Jag har haft en väldigt kul arbetsvecka, dels workshop i Köpenhamn och sen har jag också haft utvecklingssamtal (bara för att uppdatera vissa saker som inte stämmer sen jag kom tillbaka). Så nu känns allt bra igen och jag kände att jag fick bra gehör för mina önskemål om vilka kunder jag vill (eller rättare sagt inte vill) jobba hos. Sen arbetar jag lite vid sidan av med att arrangera en träff för vårt kvinnliga nätverk som ska gå av stapeln i oktober, ska bli superkul och vi är tre tjejer som hjälps åt att planera och fixa så det är lite kul sidoprojekt.

Idag levereras vår nya soffa - äntligen. Nu har vi bara bord och matta kvar, sen är vardagsrummet relativt klart. Igår målade vi väggarna i hallen så det närmar sig, nu har vi bara några få väggar kvar att måla innan vi är helt färdigmålade i hela hallen och allrummet som barnen ska ha. När det är klart kan vi ÄNTLIGEN skaffa garderober och få klart vårt linneskåp....  härliga tanke, tänk att få bort all röra från klädkammaren och packa upp de kartongerna vi har kvar med linneprylar! Men det när ju några veckor bort minst, men man får ju drömma iaf... ;-)

Ha en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0