Torsdag - veckan rullar på!

Igår var det thaiboxning och det blev ett ganska hårt pass, men ett väldigt roligt sådant. Sen slappade vi framför TV:n tills det var dags att sova. Idag har vi hör och häpna inget inbokat! Men jag har en känsla att vi kanske tar oss för något ändå. Imorgon är det middag med vänner hemma som gäller och vi tänkte göra det lätt för oss och köra tacos. Lördag ska vi iväg till andra vänner och käka hos dem. Så helgen är ganska fulltecknad.

Igår hade jag fått hem erbjudande om dagisplats till Tilda, det var helt galet tidigt, flera månader innan vi önskat. Alex vill ju börja jobba först någon månad senare så jag ska ringa henne och höra om man kan skjuta det framåt lite. Men jag är superglad att vi har vår plats tryggad iaf, det är ju alltid lite nervöst om man ska hinna få plats innan man börjar jobba igen. Tilda kommer säkert trivas bra på dagis, hon är en ganska tuff liten tjej så jag tror inte nån kommer kunna sätta sig på henne i första taget :-D. Filip har blivit superduktig på att simma nu, han fick lite aha-upplevelse i lördags tror jag för helt plötsligt var det som att han insåg att när han flyter så är nästa steg att sparka med benen så simmar han iväg.

Dags att jobba vidare, ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0