Tisdag

Idag är jag lite småseg, gick upp och åkte tidigt till jobbet så jag var här redan kvart över sju. Skönt, knappt en kotte varken i trafiken eller på jobbet den tiden så man får mycket gjort :-). Igår fick vi vårt nya larm installerat så det känns bra att ha det på plats nu. Jag var iväg och körde Zumba också, var några veckor sen sist. I förrgår bakade vi vårt goda bröd så nu har vi massor av gott bröd hemma. Kul saker som hänt i helgen är att vi käkade en gudomligt god middag i lördags med älsklingens egenmarinerade oxfile. Igår fick jag sms från några vänner vi inte träffat på ett tag och de ville komma och se huset så det är planen på fredag. 

Förra veckan var överhektisk så den här veckan ser jag fram emot att ha en lugn kväll ikväll och på torsdag iaf. Ha en fortsatt fin tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0