Tisdag - gäääsp!

Igår var det en ganska seg dag, precis som idag. Jag har kommit in i en bokläsarperiod och just nu parallell-läser jag följande:
"Vill du ha din frihet så får du ta den" - biografi om Ulf Lundell skriven av Måns Ivarsson (totalt 1000 sidor så den är rätt maffig)
"Det finns en speciell plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra" - Lotta Snickare/Liza Marklund

På lut ligger:
"Dyngkåt och hur helig som helst" - Mia Skäringer
"Risk" - Dan Gardner
"Kjell" - Kjell Eriksson

Har malt igenom ett par böcker redan och känns som att jag kommer att fortsätta så länge jag orkar och hittar skojiga böcker. Har några till som ligger hemma och väntar men jag kom inte ihåg dem på rak arm men totalt har jag nog 6-7 böcker jag har olästa.

Har varit rätt trött senaste dagarna, sover nog lite för lite. Igår var det thaiboxning och jag hade först inte tänkt gå för jag har känt mig lite halvkymig i halsen och var orolig för att det skulle bli värre, men jag tog mig dit och idag mår jag som vanligt. Idag fick jag en förfrågan om jag ville vara med och jobba med rekrytering på ca 25% av min tid. Om jag vill!! Jag har redan börjat hjälpa till lite men nu blir det till att helt ta över vissa bitar och det innebär att hålla intervjuer och annat så jag är lite nervös och glad på samma gång :-D. Är superglad för att jag fått chansen och att allt mitt hårda arbete och flit har lönat sig och att nån uppmärksammat det! Måste nog fira lite ikväll känns det som! Ha en fortsatt fin tisdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0