Onsdag - teammöte och provtagning!

Idag är det dags för första teammötet sen jag började jobba igen, ska bli skoj då vi fått flera nya förmågor i teamet sen sist. Jag är mkt piggare idag och det känns bra. Igår var vi på liten shoppingtur på Nova Lund och handlade mysbyxor åt Filip (hans gamla är lite små) och lite annat smått. Jag läste en massa igår kväll och har jag läst ut Lotta Snickares bok.

Imorse var jag på provtagningen på MAS. Det är dags för läkarbesök och kolla mina värden så det var bara att ta tag i det. Superlite folk och gick riktigt fort så det kändes bra. I eftermiddag ska jag sitta ner med min kollega som arbetar med vår rekrytering och börja överföringen av information. Jag är SÅ glad och har inte riktigt kopplat vidden av det jag fått i knät. Jag är så glad att jag blev påtänkt och det är en utmaning eftersom jag aldrig sysslat med rekrytering tidigare. Men jag är övertygad om att jag kommer att klara det galant!

Idag ska jag ut på stan en sväng på lunchen tänkte jag, ska försöka boka in frisörtid nu så länge jag inte har uppdrag, det är så nära till frisören och när jag får uppdrag så är det ju mkt jobbigare att få till tider.

Dags att jobba vidare nu, ha en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0