FREEEEEDAG!

Hör mina glädjetjut, för det är snart heeeeeeeelg! Igår åkte vi till glasmästeriet och tog hem ytterligare prover och nu har vi verkligen bestämt vilken vi ska ha, inte bara "vit" utan även vilken nyans. Så med lite tur så ringer Alex in måtten idag så vi har skivan i slutet av nästa vecka. Han måste ha lite assistans för att sätta den och jag är inte riktigt manad så han får lösa det med någon annan. Vi var även förbi Nova Lund och handlade jacka + byxor åt Filip så nu har han varma ytterkläder att leka i på dagis. Idag ska jag och min kollega vara med på chefernas interna möte och berätta om att jag ska ta över rekryteringen och vad vi ska ha för plan för nästa år. Känns lite nervöst då det är alla chefer som sitter på kontoret, men min kollega är med och hon är väldigt rutinerad så jag känner mig rätt trygg i hennes sällskap :-). I eftermiddag ska vi ha skumpa och tårta för att fira att vi blivit utsedda till ett av årets bästa företag (vet inte vilken kategori men dte var stora nyheter här igår). Sen fortsätter festligheterna hemma eftersom vi ska ha middag med några vänner vi inte träffat på ett bra tag nu. De har blivit sjuka två senaste gångerna vi haft planer så nu är det bara att hålla tummarna att ingen blir sjuk.

Nu ska jag fortsätta jobba, har varit här sen strax efter sju så jag kan åka hem lite tidigare idag! Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0