Fredag - yeeeey!

Idag är det fredag och det är SÅ skönt. Måste börja med att bikta mig lite, angående bilderna från huset och det  vi gjort där. Jag har påbörjat processen med att lägga in dem men hade inte något bildredigeringsprogram i datorn så det stupade på det igår kväll. Men bilderna är överförda till datorn och kanske under helgen att jag får tid att fixa det, men jag lovar inget :-). Annars är planen för helgen att umgås med vänner och även att försöka kika på soffbord till vardagsrummet. Vi behöver även handla lite tråkiga saker som lådor till garderoberna i hallen, men det är från IKEA så det ska väl inte behöva ta allt för lång tid hoppas jag. Igår var vi ett gäng på jobbet och käkade på Operagrillen, det var ärtsoppa och som dessert pannkaksbuffe. Det var helt gudomligt gott (ja inte ärtsoppan då för det var bara ärtsoppa liksom, men pannkakorna och frukten man fick till....). Så, nu ska jag strax gå ner och äta frukost, magen kurrar lite redan. Ha en fin fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0