Fredag och steget är taget!

Äntligen fredag. Och äntligen har vi fått tummen ur...  vi har ringt glasmästeriet och bokat in dem för uppmätning av glasskivan vi ska ha ovanför diskbänken. Det var ju inte svårt. Alls. Vilken skön känsla att ha den stenen i rullning och snart har vi alltså ett kök som är helt färdigt och inte bara halvfärdigt.

Igår hade jag PompDelux party hemma och GUUUUD vilka fina saker de har. Tyvärr var många plagg slut i Tildas storlek men det löste jag genom att gå upp en storlek på vissa saker. Ska boka in nästa säsongs visning tidigare så att det inte blir samma sak i vår. Priserna var helt ok så det kan varmt rekommenderas!

Idag är det fredag och vi har after work på jobbet. Ska bli superkul, var inställd på att ta taxi hem men lyckades haka på en kollega som bor i närheten som ska köra hem så nu slipper jag det. Vår nya VD kommer och pratar lite och sen blir det lite trevligt småprat med kollegorna. Hoppas ni också får en trevlig fredag. Skickar en extra tanke och kram till V och H som ligger hemma i lunginflammation och bronkit, hoppas ni kryar på er snart så att vi kan ses. Saknar min prommiskompis :-(.

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, men eller hur. Vi beställde ju vagnen i god tid för att man aldrig vet vad som händer. Känns tryggare så. Men så var det minsann inte enligt henne. Usch, det är så tråkigt när det krånglar - finns så mycket annat man vill lägga sin energi på istället!!



Hoppas du får en trevlig afterwork ikväll!

2010-10-08 @ 15:11:46
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0