Fredag - jaaadå!

Fredag, dagen började med ett nätverksstrul på jobbet så det blev ganska lite gjort fram till vår första intervju som var kl 9.30. Sen rullade det på och jag klämde i mig en sallad till lunch. Har blivit helt hooked på Sallads & Smoothies sallader och smoothies. Gudomligt goda! Nu sitter jag här och försöker få till en uppdaterad presentation inför kommande intervjuer. Ikväll får vi middagssällskap och imorgon ska vi hem till V&H och käka så helgen är officiellt fullspäckad. Nu sitter jag här och längtar hem till familjen. Imorgon är det extrapass på thaiboxningen och jag vill gärna försöka vara med där, det är kl 11 men kruxet är att Alex kan simma med Filip men var jag ska göra av Tilda under tiden jag tränar är lite mer diffust. Om det går att lösa är jag med, annars skippar jag det helt enkelt. Ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0