XXXLutz invigning i Malmö!

Shit vilket jippo och vilket kaos och vad mycket folk! Jag fick cirkulera runt i ca 10 min innan jag hittade parkering och då fick jag ändå parkera på framsidan av före detta Bulltofta bygg's lokaler. Sen därinne var det lite orkester, snittar, dryck och annat som hör en invigning till. De öppnar på riktigt på torsdag så jag kan tänka mig hur det kommer att vara där då *ryyyyys*. Jag fyndade en lampa till hallen samt lite latteglas. Helt ok saker och de har ju massa välkända märken och inte bara sina egna prylar. Babygrejer hade de tex MaxiCosi bilbarnstolar och Brio vagnar och leksaker, blandare till badrum hade de Hafa och Mora, köksprylar hade de Rörstrands och Rosti för att nämna ett par saker. Ska återvända en annan dag när det är lugnare. Vi stod ca en halvtimme i kö för att betala, det var något som inte funkade riktigt bra i kassan idag. Men jag är nöjd med mitt inköp och är helt slut nu. www.xxxlutz.se är länken till hemsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0