Tisdag - kortis!

Idag har jag inte tid för något alls känns det som och vips så är det nästan lunch. Jag har iaf fått mitt nya uppdrag idag (jag har bara rekrytering på 50%). Idag fick jag klartecken och jag ska träffa kunden senare i veckan. Det är som serviceledare inom portaler (?!?) så det är för mig helt nya områden vilket känns otroligt skönt. Nu kan jag utan vidare fokusera på att bli bra på serviceledning istället för att riskera att grotta ner mig i tekniken. Just nu känns det som att jag har fått enormt mycket roliga utmaningar på jobbet och det är superkul att flera personer verkar ha fått upp ögonen för mig. Serviceledning känns skoj, för nu får jag känna på hur det är i kontrast till projektledning. Stora plus med båda mina nya uppdrag är att de sköts från kontoret så inget pendlande på ett bra tag. Däremot en massa tid för att sätta mig in i uppdragen men det funkar bra nu när Alex är pappaledig och jag kan ha sena kvällar på jobbet om så behövs!

Förutom jobbmässigt så har jag en del träningsvärk idag, thaiboxen igår var grymt tuff, men det brukar måndagspassen vara, han som håller dem är en riktig människoplågare... men det är bra smärta :-D!

Ha en bra tisdag så hoppas jag på att återkomma imorgon med lite roligare och inspirerade blogginlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0