Snygga byxor från Twist and Tango

Igår fick jag mina byxor, äntligen. Jag kan ju säga att det varit en följetong utan dess like att hitta dem. Jag såg dem på Åhlens City och då fanns de bara i strl 36 vilket var för litet. Jag började knalla runt på de butiker som jag vet har Twist and Tango och överallt samma sak. En butik kollade upp möjligheten att beställa hem i strl 38 men det var kört, slut i huvudlagret. Var jag än letade så blev det samma svar. Till slut hittade jag en liten obskyr webbutik (letade nätet runt både i Sverige och utomlands) som hade strl 38. Igår kom de i brevlådan och de passade! Lycka! Tror att det blev lite extra utmaning bara för att de var så stört omöjliga att hitta, men de är verkligen supersnygga tycker jag, slänger in en bild nedan så får ni se hur de ser ut, har även dem på mig idag men på mina bilder är det lite sämre kvalitet så där syns inte detaljerna riktigt. Jag har beställt svarta, men den bilden var så liten så jag slängde in bilden på den grå varianten som jag också funderar på att köpa!

 


Källa: http://shop.twisttango.com/p-150-expand-tights.aspx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0