Ja se det snöar...

.. och dte är så härligt. Jag är som ett litet barn inombords och jag ÄLSKAR snön, jag älskar att skotta snö, jag älskar att åka pulka, att åka skidor (iaf utförs) och att göra snölyktor. Att gräva snögrottor tog mig igenom de första 10-12 levnadsåren på vintrarna. Jag hoppas verkligen snön får ligga kvar nu också för det är ju så ljust också av den.

Igår var jag och shoppade lite Lanvin, blev bara en T-shirt till mig och en till V. Provade en klänning och ett par skor också men det var inget som passade mig. Idag har jag ringt Carglass om vår trasiga framruta, vi har ju lyckats med konststycket att få en spricka av ett stenskott igen, för andra gången på bara nån månad, så det är bara till att byta hela framrutan en gång till. Tur man har försäkring....

Idag har vi inga stora planer, jag röstar nog för att vara hemma och mysa lite. Kanske tända en brasa?

Idag har jag inga möten på hela dagen och jag har jobbat undan en drös kandidater som jag behövt ta tag i så det känns som att det går mot bättre tider arbetsbelastningsmässigt!

Ha en fortsatt fin onsdag!



Riktigt så här mkt snö har vi ju inte men önska kostar ingenting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0