Torsdag - tomt i kalendern - YIHAAA!

För första gången på drygt tre veckor är det helt blankt i kalendern - både dagtid och kvällstid för oss alla! Det innebär tid över att jobba på i köket! Igår jobbade Alex på jättebra i köket på kvällen och slipade ner spacklet på väggen samt satte primer där vi ska kakla (så den kan fästa på betongen). Filmen igår var superbra, en av de bättre filmerna jag sett på länge så det kändes superkul att vi bokade in detta. Sen hade det varit roligt om vi hunnit shoppa lite mer före, men det tar vi nästa gång :-D. Vi spånade lite på en biodejt med barnen, Grodan och Prinsessan är ju nya Disneyfilmen och den kan de nog uppskatta, men vi får nog ta det om nån vecka när vårt kök blivit lite mer färdigt. Idag funderade jag på att åka och hämta vår nya köksfläkt som kommit. Det är ingen fancy fläkt alls utan en vit vanlig tråkig enkel (billig) sak. Mest för att slippa den bruna 80-tals variant vi hade innan som känns så fel i ett nytt fräscht kök.

Nu ska jag surfa vidare lite medan Tilda sover och ringa några samtal kan jag nog också hinna med om jag har tur! Ha en fin torsdag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0