Torsdag - snabbt inlägg!

Idag är en rätt stressig dag så därav frånvaron av inlägg, skulle träffa min chef 9.30 imorse så hela morgonen krävde disciplin minst sagt. Kan avslöja att jag varit inne på medarbetarsamtal med min chef (ville själv ha ett nu trots mammaledigheten) och det var ett väldigt bra samtal som gick precis så som jag själv tänkt mig. Ska kontakta en annan person på vårt företag och med lite tur så får jag godkänt att byta team till det renodlade projektledarteamet vilket kommer att gynna min framtida utveckling. Håller alla tummar jag har för att hon godkänner det, för i sådana fall får jag börja där direkt efter mammaledigheten. Sen har jag lunchat med en kollega och fått lite skvaller från honom. Sen tog vi en tur inne i stan och jag hittade lite böcker på bokrean. Nu är jag hemma och väntar på att få besök av svägerskan. Ikväll kommer mammas man ner till Malmö så han ska komma hit och käka med oss så som ni förstår så är ordet stressig inte någon överdrift direkt.

Ha en fortsatt bra torsdag så hoppas jag på att hinna ta nån bild och lägga in senare, men jag lovar inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0