Tisdag!

Idag har jag varit rätt produktiv so far, jag lämnade Filip på dagis vid nio och sen gick jag till vår ekonomiska förvaltare som vi har i vår brf, det var lite papper som skulle lämnas över och lite saker att gå igenom. Det var superhärligt väder ute så det var skönt att komma ut på en liten promenad i solen. Sen var det ju inte alls negativt att tjejen jag träffade sa "men oj vad du har gått ner i vikt". Vi har inte setts på 1,5 månad ungefär så det kändes ju kul att få höra att det tydligen hänt en del sen sist.

Ikväll är det dags för middag hos en tjejkompis och tillika kollega. Vi blir fem personer och det är blandat med kollegor och fd kollegor (några har gått vidare till nya jobb). Det är superkul att vi håller kontakten och ses ibland trots att alla jobbar på olika ställen.

Nu har jag precis landat hemma och matat Tilda och lagt henne att vila, själv tänkte jag nog sätta mig med en kopp te och läsa min nya Ulf Lundell biografi jag köpt. Handlade med mig en kaka från Espresso House så att jag kan ha en liten mysig stund och ta det lugnt innan Filip ska hem från dagis. Om jag hinner slänger jag in en bild sen på dagens outfit, men just nu prioriterar jag min fikastund ;-).

Kan också berätta att nya diskmaskinen är på plats nu, har inte lagt upp nån ny bild för jag tänkte ta den ikväll när Alex fått fixa lite till med rör och annat under vasken. Det måste ju hända lite innan man slänger upp nya bilder.

Ha en fortsatt fin tisdag så lovar jag att försöka slänga in en bild lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0