Tisdag - BVC besök!

Idag har vi varit på BVC och gjort 8-månaderskontroll med Tilda. Det gick superbra, hon hör otroligt bra och hade nästan pincettgrepp redan vilket är väldigt tidigt enligt sköterskan. Men sen fick vi remiss till ögonkliniken för en koll för sköterskan tyckte sig se en liiiiten tendens till skelning på vänstra ögat så vi tyckte båda två att bättre kolla hos nån som verkligen kan bedöma det istället för att gå och undra över det. Jag hoppas inte att det är något men som Alex sa, vi har verkligen inte haft mhycket problem med Tilda, hon har sovit bra och varit väldigt lätt att ha att göra med så nånting ska väl drabba oss också :-). Han är så klok. Det är tydligen rätt lätt att korrigera med lappar i så här ung ålder och är det en skelning så är den nu enormt liten (så att den inte ens märks nästan). Jag hoppas att vi får tid snabbt så att vi slipper gå och undra.

Idag är en superhärlig vårdag här i Malmö, solen skiner och det är varmt ute, ska strax gå iväg till dagis och hämta Filip. Ikväll när barnen lagt sig blir det nog till att börja foga, Alex har köpt fog idag på Byggmax så att vi ska kunna slutföra den biten. Sen är vi klara med allt smutsarbete i köket. Det som kvarstår är att sätta upp de spots vi köpt och det ska inte smutsa ner så mkt hoppas jag.

Ha en fortsatt bra tisdag, nu måste jag springa till dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0