Söndag - what to do?

Idag var planen att vi skulle slutföra den nya hörnan i köket (sätta ny bänkskiva) men vi fick skjuta upp det lite. Vi får se om det kan bli imorgon istället, bänkskivorna väger en del och de ska upp på biltaket så jag vågar inte hjälpa Alex och han lyckades inte få någon hjälp från annat håll. Men jag tror att han styr upp det i veckan och ringer nån kompis så att det blir gjort, nästa helg ska vi ju fixa med köket hade vi tänkt, men då vet jag att han redan anlitat ett par kompisar, så han inte blir stående där helt själv och river/bygger. En av dem är snickare så då ska det väl gå hyfsat smidigt att bygga upp det hela också.

Så nu har vi en hel dag att spendera tillsammans, fast vi ska iofs iväg på fika hos Alex syster i eftermiddag, men en promenad i solen ska vi nog hinna med känns det som!

Ha en underbar söndag alla, för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0