Måndag - luxury!

Idag började dagen med att tramsa lite med Filip som var hur seg som helst med mackätande, påklädning och i princip allt han skulle göra, så vi var inte på dagis förrän vid 10. Men så började jag tänka efter, varför är jag så stressad och ska vara där prick 9? Stressa till dagis kommer jag att hinna med sen när vi båda börjat jobba igen så det är liksom ingen risk att jag går miste om den biten ;-).

Sen nu när jag kom hem la jag Tilda och sova en stund och sitter nu själv vid datorn med en latte, lite prosciutto, calabra, roquefortmacka och bara njuter av tystnaden. Jag hoppas på att älsklingen hinner fixa en bänkskiva på vägen hem från jobbet idag, det hade varit guld att få klart vår "nya hörna" i köket! Då kan vi få in massor av prylar där inför vårt stora ingrepp att byta resten av skåpen!

Ha en fortsatt bra måndag, nu ska jag ta itu med att köra en tvättmaskin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0