Lördagen avklarad!

Snart dags att sova men tänkte först kika lite på nätet. Idag har varit en ganska fulltecknad dag, jag började dagen med att själv sticka till IKEA och byta lite prylar direkt när de öppnade, skönt att få det avklarat på egen hand och utan resten av familjen (det går så lååångsamt när vi är alla). Sen hem igen och slänga i sig frukost och sen var det dags för Alex och Filip att åka på simmet. När de åkt så gick jag ner med en kille i styrelsen och bytte portkod här i huset och sen stod vi och babblade med olika grannar som gick förbi. Det tog nån timme innan jag var hemma igen och då var det dags för en eftermiddagsfika med svärföräldrarna. När de gått hade vi en stund att montera lite handtag i köket och börja organisera lådor och skåp. Sen var det dags för nästa happening som var våra grannar som kikade över för att visa bilder från sitt bröllop i Peru och käka lite. När de drog sig hemåt var Alex så trött så han gick och lade sig och här hamnade jag :-). Imorgon ska Alex iväg och fiska så mina planer att se en film på eftermiddagen blev lite grusade. Men jag tyckte faktiskt nånstans att han jobbat så hårt med köket så att han faktiskt borde unna sig att åka iväg en sväng coh koppla av lite, han har haft lite magkatarrsymtom senaste dagarna också så jag vill verkligen att han taggar ner lite. Jag får se filmen en annan gång helt enkelt. Nu börjar mina ögonlock bli väldigt tunga så det är dags att sova. Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0