Köket is killing me softly...

Sorry för min totala avsaknad av inlägg, det är inte barnens fel nu utan vårt kök. Sen vi rev ut det i lördags är mitt liv kaos och det kommer nog bli lite sisådär med bloggandet tills köket är klart. Det blir SÅ fint och jag har en superhändig älskling som är så duktig så. Men just nu är det lite småjobbigt då vi har diskstuga i toaletten och köksskåp i vardagsrummet. Var man än går blir man påmind om vad som pågår. Idag var Alex hemma på lunchen och la lite golv så det har kommit framåt lite. Ikväll ska jag på bio så då måste han vara med barnen och då blir det inte mycket gjort i köket heller, men jag hoppas på att han ska få en stund att jobba när jag kommer hem, vi ska på tidiga bion så det ska nog gå bra, att lägga klickgolv låter inte så mkt så det kan man pyssla med rätt sent. Ingen stil för dagen blir det just nu heller då jag strax ska iväg till bion, för en snabb macka innan den börjar. Kanske när jag kommer hem senare om jag orkar då! Ha en toppenonsdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0