Fredag - lite sent på det?

Blev verkligen ett sent inlägg idag men hela dagen har gått i ett kör så det har inte varit mycket tid över. Vi hade lekdejt med Filips två dagiskompisar på förmiddagen och åt lunch ihop och fikade lite efteråt. Sen efter det lyckades jag få tid för klippning av min lilla sötnos, så nu ser man honom igen. När Alex kom hem så hade han hämtat köksfläkten på hemvägen vilket var superbra så vi kan slutföra monteringen av den så fort köksskåpet är uppe. Vi beställde mat på Anytime idag, de har supergod takeaway och vi ville lyxa lite efter allt trist McDonaldsmat i veckan. Sen åkte faktiskt jag på shoppingtur med Filip på egen hand. Jag behövde handla lite prylar åt barnen och han ville själv påverka inköpet så varför inte? Det var riktigt trevligt, Entré var rätt lugnt och tomt på folk och jag lyckades hitta allt vi skulle inhandla, samt en kofta till mig själv. Det är en vit kofta med marinblå ränder från Sisters som jag spanat på lite till och från. Superfin. Sen hittade jag en riktigt fin jacka åt Tilda som hon kan ha längre fram i vår/sommar. Skulle egentligen hitta en overall åt henne men lyckades inte särskilt bra. Nu sitter jag och surfar lite efter spisar, är supersugen på att skaffa en ny nu när vi ändå renoverar, men vi får se om vi hittar nåt bra kap! Annars får det vänta.

I helgen ska Alex iväg och hämta sin älskade båt, ska bli kul att se den sen. Annars blir det väl mest att sätta kök som står på agendan känns det som. Idag orkar jag inte med några stilbilder så det får vänta tills en annan dag, just nu känns det som att jag skulle kunna somna när som helst! Ha en fortsatt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0