Fredag - kalas på schemat!

Idag är schemat digert återigen. Först på förmiddagen lekstund med Filips dagiskompisar. Sen på eftermiddagen börjar familjen trilla in, först svägerskan och sen resten. Vi ska ha surpriseparty för svärmor som fyllt 60 här hemma. Så i eftermiddag blir det till att blåsa lite ballonger och fixa iordning lite, men det är bara kul. I helgen ska vi börja riva vårt kök och det ska bli otroligt spännande att se hur det går, vi har försökt att göra en realistisk tidsplan som innefattar att enbart riva + bygga upp överskåpen den här helgen och ta underskåpen nästa helg. Man vill ju göra allt på en gång men vi ska försöka bärga oss så slipper vi maximal röra. Igår blev jag inbjuden på middag hos en kollega, vi är fem stycken som brukar träffas och käka och snacka lite med jämna mellanrum och nu var det dags igen.

Imorgon är det 90talstema på Deep igen, men jag lyckas alltid pricka in så att jag INTE kan gå dit. Men det kommer fler chanser, jag måste ju dra ihop ett gäng som går dit också, för jag tror det kan vara riktigt kul. Tydligen är musiken riktigt bra enligt de som varit där, en enda stor nostalgitripp till min gymnasietid (som mestadels spenderades på lokala discot) så vad kan gå fel liksom?

Nu är det dags att äta frukost och sen ska vi kila iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0